X סגור תפריט דף הבית אודות מתכונים וטיפים סדנאות גלריות המלצות צור קשר

מתכונים וטיפים לבישול ואכילה בריאה

מודה ומתוודה- יש לי אובססיה למתכונים. יש לי אוסף של ספרי בישול ובפרט אני אוהבת לאסוף מתכונים מאנשים. כאשר אני מנסה מתכון חדש אינני חורגת מהרשום, אך לאחר מספר פעמים בהם אני מבשלת לפי המתכון המקורי, לרב אני עורכת שינוי ויוצרת  ורסיה משלי.

לא מבטיחה לכם שכל המתכונים המופעים באתר זה בריאים, אך כאשר אנו מבשלים ואופים בבית אנו יכולים לבחור מה וכמה אנו שמים ואנו גם יודעים מה באמת אנו אוכלים. 

ממליצה לכם לנסות בעצמכם לשנות חלק ממרכיבי המתכון למען בריאותכם. ניתן להפחית כמויות של שומנים, מלחים וסוכרים. ברב מתכוני האפיה ניתן להפחית את כמות הסוכר.

כמובן שזה ענין של טעם אישי, אך חשוב לזכור שהיכולת שלנו להרגיש את המתיקות של המאכל ניתנת לשינוי וככל שנתרגל לצרוך פחות ופחות סוכר, כך נוכל להרגיש טוב יותר את המתיקות של המאכל, גם כשכמות הסוכר בו קטנה יותר. אני מציעה להפחית את כמות הסוכר בהדרגה ולמצוא את הכמות האופטימלית עבורכם. בהצלחה!

ניתן להחליף חלק מכמות השמן במים, חלב, מיץ תפוזים ועדין להגיע לתוצאות איכותיות. אני מפחיתה בין 20-50% מכמות השמן במתכוני עוגה, תלוי במתכון ובמרכיבים האחרים שבו.

תבשלו ותהנו אורלי 

בקרוב אעלה מתכונים נוספים

פנייה מהירה

מלאו את הטופס הקצר ואחזור אליכם בהקדם
סדנאות בישול מקצועיות
סדנאות לכל המשפחה
ימי גיבוש לעסקים
אטקרציות וימי כיף
נעשה באהבה ע"י © כל הזכויות שמורות 2017 
ההודעה נשלחה בהצלחה!
נציגנו ישובו אליכם בהקדם, תודה